STUDIO BOTHNIA. Under torsdagskvällen sände Studio Bothnia ett nytt fullspäckad avsnitt. För alla kvällströtta tittares skull är sändningstiden ändrad till 19:00.

I kvällens avsnitt av Studio Bothnia kommer Robert Eklund och Simon Holmqvist att diskutera Säkerhetspolisens årsrapport för 2018 som släpptes under dagen. Varför är man så besatt av Ryssland? Vad betyder ”gråzon” egentligen och varför vill Säpo läsa av dina meddelanden innan de krypteras? Detta och fler frågor kommer Eklund och Holmqvist att försöka reda ut.

Dessutom kommer man att diskutera – och kanske gotta sig i – det folkfientliga partiet Liberalernas motgångar. På kort tid har partiledaren Jan Björklund avgått, samtidigt som två toppar inom partiet tvingats bort efter korruptionsavslöjanden. I opinionsundersökning efter opinionsundersökning visar det också sig att partiet inte skulle klara riksdagsspärren ifall det vore val i dag.

Dessutom ett nytt avsnitt av Kulturbunkern.

Missa inte det!

Visa det här inlägget på Instagram

Nu är mästerkocken Eklund igång igen! Vad blir det denna gång månntro?

Ett inlägg delat av NTV Nord (@ntvnord)

Se avsnittet:

Stöd Studio Bothnia – swisha till 0702518079!

Om Studio Bothnia

Studio Bothnia är ett webbtv-projekt från Näste 6 och en del av Nordfront TV. Budskapet som förs ut i sändningarna kommer i stort att vara i linje med det som rörelsen står för. I vissa, ofta mindre viktiga, frågor är dock åsikterna mer personliga.

Fasta programledare: Robert Eklund och Simon Holmqvist.

Studio Bothnia kommer även att ha med gäster i avsnitten.

• Publicerad:
    2019-03-15 10:00