Kopierat

03 Symbol/Flat/White/Swish_Symbol_White_SVG Created with Sketch.

Nigeria förbjuder vita modeller i reklam

Endast etniska nigerianer ska få synas i reklam Nationella: ”Förbjud icke-vita i vår reklam”.

Norrmän önskar att vita ska representera bunaden

Rasblandar-influencers fick massiv kritik för bild i folkdräkt ”Folkdräkten ska bäras av vita norrmän”.

Toyotas rasblandarfilm möter massiv kritik

RASBLANDNINGSPROPAGANDA. Inte en enda bil syns till, filmen handlar istället om en afrikan som bjuder ut en vit flicka på skolbalen.

Rysk media uppmärksammar den svenska regimens rasblandningspropaganda

RASBLANDNING. Ryska Sputnik uppmärksammar den svenska regimens vilja att rasblanda bort svenskarna.

FILM: H&M uppmanar till rasblandning i ny reklamkampanj

KULTURMARXISM. Rasblandning mellan svarta och vita är på modet, enligt klädföretaget H&M.

ICA uppmuntrar till rasblandning i ny reklamfilm

FOLKUTBYTET. I ICA:s nyligen släppta reklamfilm så uppmanas svenska folket till rasblandning.

Telia uppmuntrar till otrohet och rasblandning i ny reklamfilm

KULTURMARXISM. Telia väljer att framställa vita män som tråkiga och uppmuntrar till otrohet och rasblandning i deras senaste reklamfilm.

“Det finns ingen väg tillbaka” enligt ny propagandafilm för mångkulturen

KULTURMARXISM. Biståndsorganisationen IM har i dagarna släppt en propagandafilm för mångkulturen i samband med ett ”upprop” för att skapa ett ”bättre land”. Bland annat uppmanas svenskar att själva ”integreras” i sitt eget land och att det inte är någon idé att göra motstånd eftersom det ”finns ingen väg tillbaka”.

SVT och svenskfientligheten

MEDIA. SVT driver på indoktrineringen och fortsätter intala det svenska folket att vem som helst runt om i världen kan bli svensk. Genom att lyfta fram barn och ungdomar vars identitetssökande är i full gång kan man tidigt förändra deras bild av vad ett folk är. Hanna Stjärne är VD på SVT och högst ansvarig för propagandan.

Reklambolag sprider homosexuell rasblandarpropaganda

USA. Det New York-baserade bolaget Advertising Council har producerat en film som saluför sexuella avvikelser och onaturliga familjekonstellationer.